top of page
  • תמונת הסופר/תשיר ירדן

מי האנשים שיעשו לכם את החתונה..?

אז יש אולם ויש תאריך, הגיע הזמן להתעסק בתוכן של החתונה.

הגיע הזמן לעשות את הבחירות שיעשו את החתונה הכי טובה בשבילכם.

הגיע הזמן לבחור ספקים!

איזה ספקים בכלל צריך לחפש?

דיג׳יי/ת

צלם/ת

מאפר/ת ומעצב/ת שיער

ספקי אטרקציות למיניהם (תא צילום, מגנטים, בלונים וכו׳)

מעצב/ת אירועים

מומלץ לחפש גם מארגן/ת חתונות שיעשה/תעשה לכם סדר בבחירת הספקים וגם ישיג/תשיג לכם אותם במחירים אטרקטיבים. (מומלץ אפילו לברר על מארגן/ת חתונות עוד לפני בחירת האולם כי גם שם זה יכול לעזור מאוד במיקוד החיפוש).


חיפוש ספקים יכול להיות תהליך ארוך, מתיש ומייגע. לא מעט יצא לי לשמוע על זוגות שמרוב שהלכו לפגישות כבר לא ידעו מה לבחור ועשו החלטה רק בגלל שרצו כבר לסיים עם התהליך של החיפוש ולא באמת מחיבור נכון לספק.

אז הנה חמישה דברים שחשוב לדעת ולעשות כשבוחרים את האנשים שיעשו לנו את החתונה למיוחדת במינה:


דבר ראשון אתם צריכים לדעת מה אתם מחפשים, איזה סגנון (למשל בצילום תעשו שיטוט קליל ברשת כדי להבין איזה סגנון צילום יותר מדבר אליכם- מבוים, טבעי, צילום קונספט וכו׳).


אחרי שאתם יודעים מה אתם רוצים לחפש, תבחרו מהתרשמות ראשונית ברשת או בהמלצת מארגן/ת חתונות, 3-5 ספקים בכל תחום. עדיף שלושה אבל אני יודעת שיש הרבה זוגות שפסיכולוגית מרגישים שלא ראו מספיק כדי לדעת מה הכי טוב להם, במקרה כזה אפשר חמישה מכל תחום.


קבעו פגישות עם כל הספקים, עדיף לרכז יום לכל תחום- יום דיג׳יים, יום צלמים וכו׳, ככה באותו יום תוכלו לקבל את ההחלטה ולקצר את ההימרחות שבתהליך הזה.


כדאי מאוד לבדוק, אפילו לפני פגישה עם הספק, ולהתרשם מהמלצות או ביקורות עליו, זה אומר המון עוד לפני שהלכתם לפגישה של פנים מול פנים. יחד עם זאת, יש לקחת את ההמלצות בערבון מוגבל כי בסופו של דבר זה עניין של כימיה וחיבור אישי לבנאדם- יכול להיות שספק שאתם התחברתם אליו מאוד שלא יתאים למישהו אחר.


ואם כבר דיברנו על חיבור אישי, זה אחד הדברים הכי חשובים! אתם צריכים להרגיש שקודם כל עומד מולכם מישהו שאתם רוצים שיהיה חלק מהחתונה שלכם, זה יום מאוד מרגש ומשמח ואתם צריכים להרגיש שאותו ספק שבחרתם יעשה הכל כדי שאתם תהיו שמחים ומאשרים ביום הזה. בנוסף, אתם צריכים להרגיש שיש למי לפנות בכל פעם שצצה לכם שאלה, בקשה, טענה וכו׳. וכמובן הכימיה שלכם איתו היא דבר מכריע- תשימו לב שאתם באותו ראש, שהוא הבין בדיוק מה אתם אוהבים או לא אוהבים, מה מתאים לכם ומה לא. זה המפתח לבחירת הספקים- לא משנה באיזה תחום!




תזכרו שהם האנשים שילוו אתכם בבמהלך יום החתונה, כל אחד בשלב אחר שלה, ואתם צריכים אנשים שיגרמו לכם להרגיש בטוחים, נינוחים ושיש לכם על מי לסמוך!

עד כאן :)

בפוסט הבא ארחיב קצת על תפקיד מארגן החתונות ולמה שווה לקחת אחד כזה שיעזור לכם בתהליך הזה

אז המשך יום מקסים לכל המתחתנים בדרך

ואם צצות לכם שאלות או תהיות אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בכל זמן,


שיר

054.7846972

169 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Anchor 1
bottom of page