top of page
  • שיר ירדן

איך יודעים שבא אביב?


האביב בפתח, מזג האויר מתחמם והנוף נצבע במגוון של צבעים בזכות הפרחים שמאפיינים את העונה הזו בצורה מובהקת!

אז לכבוד בוא העונה הצבעונית ביותר בשנה, אני רוצה לדבר על אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בעיצוב החתונה שלכם- הפרחים!

הפרחים הם שחקן מרכזי ביצירת ה-feel שאתם רוצים שיהיה באירוע שלכם, החשיבות של בחירה נכונה שלהם היא מכרעת. אז הנה כמה שיקולים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים את סוג הפרחים לחתונה:

עיצוב פרחים לאירועים

1. סגנון האירוע- אז קודם כל, תחליטו באיזה סגנון אתם רוצים שהחתונה שלכם תעוצב: קלאסי, כפרי, יוקרתי,

מינימליסטי וכו׳. לאחר שהחלטתם את זה, תוכלו לבחור את הפרחים ואת סוגי השזירות שיעזרו לכם ליצור את הסגנון הזה. למשל, אם תרצו לשדר סגנון כפרי ופשוט, מומלץ לשלב פרחים בצבעים חזקים כמו כתום, ורוד פוקסיה או צהוב בכמה גדלים כמו חרציות, ציפורן, פלוקס, גיבסנית, בבונג וביניהם לא מעט ירק כמו אקליפטוס, פיטספורום, עופרים וכו׳. את אלה תשלבו בכלים קטנים ומגוונים כמו צנצנות זכוכית בגדלים וצורות שונות. לעומת זאת, אם תרצו לשדר סגנון קלאסי ומלכותי יותר, רצוי לבחור צבעים עדינים יותר כמו לבן, ורוד בייבי או שמנת. כדאי לבחור פרח אחד עם נוכחות שיהיה המוביל כמו צבעוני, ורד או ליליה ולשלב בסידורים גדולים ומרשימים ברחבי האירוע.

2. צבעים- אחרי שהחלטת על הסגנון, תבחרו את הצבעים שאתם רוצים שיקשטו את האירוע שלכם, אם צבעים חמים ועזים או צבעי פסטל רגועים, אם שילוב של כמה צבעים או צבע אחד. בחירת הצבעים תסייע לכם בבחירת הפרחים לאירוע.

3. תקציב- כמו בכל בחירה שלכם בדרך לחתונה, גם בזו יש את נושא התקציב. תחשבו איזה חלק בתקציב תרצו להקדיש לפרחים. ישנם כמה קריטריונים שמשפיעים על מחיר הפרחים באירוע- דבר ראשון, סוג הפרח- האם הוא בגידול מקומי או ייבוא, האם זה פרח רב עונתי או לא. דבר שני, סגנון השזירה- סידורים גדולים או קטנים, שימוש בכמות גדולה או קטנה של פרחים בכל סידור.

בסופו של דבר, העיצוב של האירוע שלכם יורכב באופן משמעותי מהפרחים שתבחרו. תקדישו לזה זמן מחשבה והתייעצות עם מעצבת האירוע שלכם כדי שהאירוע ישקף את הסגנון שאתם רוצים.

אז שיהיה חג אביב שמח וצבעוני :)

שיר

054-7846972


139 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Anchor 1
bottom of page