top of page
  • שיר ירדן

הדרך הקלה לארגן חתונה

עודכן: 7 בנוב׳ 2019


אחרי שנתתי לכם על קצה המזלג את הצעדים הראשונים בארגון חתונה, היום אתן לכם טיפ שיעלה לכם את האירוע ואת חווית הארגון שלו בכמה רמות למעלה.

מי לא היה רוצה לארגן את האירוע שלו ללא כאבי הראש שכרוכים בו? להתעסק רק בדברים הכייפים מבלי לנהל משא ומתן כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר, מבלי לשוטט בייאוש ברשת כדי לחפש את הספקים שיתאימו לו בדיוק, ומבלי להיתקע עם ים שאלות שעולות לאורך הדרך ללא מענה מקצועי וכנה- אז תדעו שזה אפשרי!

הפתרון לכל כאבי הראש האלה הוא לקחת איתכם לתהליך מישהו שיחזיק לכם את היד ויעשה בשבילכם את העבודה השחורה- מארגן חתונות.

אז הנה כמה מהיתרונות של שירותיו של מארגן החתונות:

  1. תכנון יעיל וממוקד- מארגן חתונות טוב ומקצועי, דבר ראשון, ימחיש לכם את השלבים לתכנון חתונה נכון, וייתן לכם את רשימת המשימות מתוזמנות לפי פרק הזמן שיש לפני האירוע. כך לא תצטרכו לדאוג שפספסתם משהו בדרך בגלל שלא חשבתם עליו, ואני לא מדברת רק על בחירת אולם וספקים אלא גם על הפרטים הקטנים ביותר בארגון החתונה.

  2. ניהול נכון של תקציב החתונה- מארגן החתונות חי ונושם את תחום האירועים, הוא יודע בדיוק את מחירי השוק, ובהתאם למסגרת התקציב שלכם ייתן לכן את הטוב ביותר ויבנה את חתונת החלומות שלכם.

  3. התאמת ספקים- אני בתור מארגנת חתונות חושבת שהחיבור האישי והכימיה שבינכם לבין מגוון הספקים שיתנו לכם שירות בחתונה הוא שיקול מאוד חשוב שיש לקחת בחשבון. מארגן החתונות ידע לעשות את החיבור הנכון- מההיכרות שלו איתכם ועם הספקים- כך תחסכו את זמן החיפוש ואת ריבוי הפגישות המיותרות.

  4. כתובת להכל- אני טוענת שהתפקיד המרכזי של מארגן חתונות הוא להיות היד המכוונת של הזוג. הוא הכתובת לכל שאלה שעולה לאורך הדרך- ועולות הרבה כאלה.

הרוב יחשבו שזו הוצאה נוספת שאינה הכרחית, אבל אני יכולה להגיד לכם שהשקעה קטנה בשירותיו של מארגן החתונות בסופו של דבר חוסכת לכם לא מעט עלויות מיותרות והמון זמן יקר.

זהו להיום,

שיהיה המשך יום מקסים

שיר

054-7846972

203 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Anchor 1
bottom of page